Faq

U bent hier: Home » FAQ

Highwine4you kaart

Wanneer wordt mijn HighWine4You kaart verzonden?

Wanneer uw betaling op werkdagen (ma t/m vrij) vóór 14.00 bij ons binnen is, wordt deze dezelfde dag verstuurd.

Ik heb een HighWine4You cadeaukaart, hoe gebruik ik deze?

U vult de unieke code in bij Verzilveren cadeaukaart en kiest uw wijnen en bezorgmoment. Tevens kunt u kiezen of u extra wijnen wilt kopen.

Ik heb een kortingvoucher of actiecode, hoe gebruik ik deze?

U vult de code in tijdens het besteltraject; deze wordt verrekend met het bedrag dat betaald moet worden voor uw gekozen bestelling. Let op! de waarde van het arrangement of de Highwine4You kaart die u bestelt, moet altijd hoger zijn dan die van uw kortingvoucher- of actiecode.

Verzendkosten, prijzen en betaling op onze site

Zijn de genoemde prijzen inclusief btw?

Ja, alle prijzen op onze site zijn inclusief BTW.

Hoe kan ik mijn bestelling(en) betalen?

U kunt uw bestelling(en) betalen met iDEAL of creditcard. Voor bedrijven is er de mogelijkheid om na een postieve kredietcheck op rekening te bestellen, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Zijn de genoemde prijzen inclusief verzend- of bezorgkosten?

Nee, zowel de HighWine4You cadeaukaart als het bestelde arrangement zijn exclusief € 5,– verzend en/of bezorgkosten in Nederland.

Bestelling en bezorging HighWine4You arrangementen

Op welke dagen kan ik het HighWine4You arrangement laten bezorgen?

Wij bezorgen uw HighWine4You arrangement van maandag tot en met zaterdag. Met uitzondering van feestdagen en de dag daarop volgend.

Hoe ver van te voren moet ik mijn HighWine4You arrangement bestellen?

Afhankelijk van de dag dat u besteld is dat 3 tot 4 dagen.

Waarom zit er een aantal dagen tussen het bestellen en de levering van mijn bestelling?

Onze gerechten en producten maken wij uitsluitend op bestelling. Zodoende kunnen wij de versheid van al onze producten garanderen.

Kan ik mijn bestelling op ieder adres laten bezorgen?

Het HighWine4You arrangement kan op ieder gewenst adres worden bezorgd. Dat kan uw huisadres zijn, maar bijvoorbeeld ook het adres van uw werk of vakantieadres. Vul de naam van uw werk, de camping of vakantiepark in bij “bedrijfsnaam”. De bestelling wordt standaard bij de receptie afgegeven omdat onze koeriers niet het park op mogen.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

U ontvangt een dag van te voren een e-mail met daarin vermelding van ochtend of middag waarin uw bestelling bezorgd wordt.

Ik ben niet thuis op het moment van bezorgen. Wat nu?

Als er op het moment van bezorgen niemand thuis is, wordt uw bestelling bij (één van) uw buren afgegeven. Hiervan wordt door de chauffeur in uw brievenbus een bericht achtergelaten. U bent er ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor dat het arrangement in ontvangst kan worden genomen.

Waarin wordt mijn vers bestelling verpakt?

Onze versproducten worden op schalen en (indien nodig) met icepacks bij u afgeleverd.

Herroepingsrecht

Ik wil afzien van de koop van mijn HighWine4You kaart

Wij hanteren de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen nadat u de kaart ontvangen heeft. Vul het retourformulier in en stuur dit samen met de HighWine4You kaart aan HighWine4 You, ‘s Gravenweg 322 C, 2911 BK Nieuwerkerk aan den IJssel. De retour verzendkosten zijn voor uw eigen rekening. Het volledige aankoopbedrag wordt aan u overgemaakt mits de HighWine4You kaart nog niet gebruikt is.

Retourformulier

Ik wil mijn HighWine4You Arrangement retourneren

Vanwege het feit dat het verse producten betreft die speciaal voor u gemaakt zijn is het niet mogelijk deze te retourneren.